2013. január 10., csütörtök

Egy szelet Magyarország

Korábbi bejegyzésemből fény derült arra, hogy milyen szépen lassan tanulgatok a portugál kultúráról, de ha mielőtt bárki azt hinné, hogy ez egy oldalú dolog, ne higgye, mert én is serényen terjesztem kishazánk nagy hírét. Most csak egy nagyon rövid kis beszámoló arról, hogy legutóbb ez hogyan történt. 


Húdefinom!
Már említettem, hogy az első órák egyikén tanítottam a magyar találmányokról, többek között ezen videó segítségével. A videó nem a legjobb egyébként, például meglehetősen sajtos, és messzemenően pontatlan, de hát mégis a miénk, és magyarul énekel benne a néni. Az egész végül nagy sikert aratott, és tippeljetek, mi tetszett a legjobban a diákoknak! Természetesen az utolsó "találmány", a dobostorta. Az egyik osztály olyan lelkes volt, és olyan nagy érdeklődést fejeztek ki a dobostorta iránt, hogy meghívtam őket, hogy süssünk együtt egyet. Végül csak öten voltunk a nagy feladatra, de a torta megsült, s annál több maradt nekünk. Íme a a további képek:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése